Τετάρτη, 17 Μαρτίου 2010

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΛΑΣΠΗ...


Η αγανάκτηση ενός συνταξιούχου της ΔΕΗ

Επειδή το «διαίρει και βασίλευε» είναι παλιά συνταγή που εξυπηρετούσε και εξυπηρετεί άνωθεν συμφέροντα, έχει μεθοδευτεί για μια ακόμη φορά απο τους πιστούς υπηρέτες - δημοσιογράφους των εκάστοτε κυβερνητικών συμφερόντων, η παραπληροφόρηση της κοινής γνώμης.
Φαίνεται πως οι εκπρόσωποι των σκανδάλων,κλοπών και ατιμωρησίας (κυβέρνηση και αντιπολίτευση), έχουν πείσει το σύνολο των χαμηλόμισθων εργαζόμενων πως ο βασικός μισθός πρέπει είναι...700 ευρώ και με λίγη καλή προσπάθεια,να...ταυτίζεται με την αξιοπρέπεια και τις ανάγκες ενος πολίτη, που δυστυχώς έχει να συντηρήσει και μια οικογένεια.
Μεθοδεύουν σε τακτά χρονικά διαστήματα,ώστε να περνάνε μηνύματα τους απο τα ΜΜΕ, για τον κάθενα που ξεπερνά το ποσό του βασικού μισθού και που ζεί όπως αυτοί ισχυρίζονται, σε...βάρος των υπόλοιπων εργαζόμενων που λαμβάνουν 700 ευρώ ή και λιγότερα, με εξαντλητικά ωράρια και συνθήκες εργασιακής τρομοκρατίας.
Επειδή ως συνταξιούχος της ΔΕΗ διαφωνώ σ' αυτή την άθλια εισοδηματική πολιτική, θέλω να δηλώσω οτι δεν ευθύνομαι εγώ για την μισθολογική υποβάθμιση-εξαθλίωση των συμπατριωτών μου.
Εργάστηκα 35 χρόνια ως τεχνικός-εναερίτης και παίρνω μια αξιοπρεπή σύνταξη για τα χρόνια που δούλεψα,κάτω απο αντίξοες καιρικές συνθήκες, έχοντας πάντα τον κίνδυνο να παραμονεύει ενα ατύχημα, που κανένας συνάδελφος μου όπως κι εγώ, δεν γνωρίζαμε, αν θα ήταν ενας απλός τραυματισμός ή θα μας οδηγούσε στο θάνατο.
Δυστυχώς απο τότε μέχρι σήμερα,αρκετοί συνάδελφοί μου έχουν σκοτωθεί κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους απέναντι στην επιχείρηση,αφήνοντας πίσω τις περισσότερες φορές ανήλικα παιδιά.
Ημουν τυχερός που έφτασα μέχρι τη συνταξιοδότηση.
Ομως, δεν είναι λόγος αυτός να δέχομαι μια ενορχηστρωμένη-βρώμικη επίθεση απο συμπατριώτες μου που έχουν πέσει θύματα της παραπληροφόρησης-λάσπης των δημοσιογράφων.
Δεν είναι δυνατόν να μου αφαιρούν χρήματα απο το μισθό μου με το πρόσχημα της διάσωσης της οικονομίας, όταν όλοι γνωρίζουμε ότι αυτά τα χρήματα θα φτάσουν στις τσέπες των μετόχων της εισηγμένης στο χρηματιστήριο ΔΕΗ ΑΕ, 51% στο κράτος και 49% στους ιδιώτες.
Δεν κλέβουν και κοροϊδεύουν μόνο εμένα,αλλά και τους υπόλοιπους Ελληνες-θύματα της παραπληροφόρησης.Με στοχοποιούν ως προνομιούχο συνταξιούχο και δεν λένε ποιός θα καρπωθεί απο τη μείωση της σύνταξής μου.
Το Ελληνικό δημόσιο ωφελείται ή και οι Αμερικάνοι επενδυτές του 49% ;
Αν λοιπόν αυτές οι αθλιότητες που συμβαίνουν για πρώτη φορά στην ιστορία αυτής της χώρας αποτελέσουν ικανοποίηση σε άλλες κατηγορίες εργαζομένων και συνταξιούχων,τότε η κυβέρνηση έχει καταφέρει να σπείρει τη διχόνοια μεταξύ των Ελλήνων και όχι μόνο αυτό.
Αν κάποτε υπήρχε μια ελπίδα σύγκλισης του βασικού μισθού στην Ελλάδα με το μέσο Ευρωπαϊκό (1400 ευρώ), τώρα θέλουν να υποβαθμίσουν, οτι αξιοπρεπές με μόχθο και κρατήσεις αποκτήθηκε.

Η χιονοστοιβάδα είναι να μην ξεκινήσει.
Απο εκεί και πέρα θα σαρώσει οτι βρεί στο διάβα της.

Χρήστος Γ.
Συνταξιούχος ΔΕΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: