Σάββατο, 13 Μαρτίου 2010

KAI MEΤΑ...ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Η ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ


O αγώνας-μονόδρομος για τους Ελληνες φορολογούμενους είναι η αντίδραση με κάθε τρόπο στη ληστεία ή αλλιώς και μονόπλευρη διάσωση της οικονομίας,της κυβερνητικής τριλογίας:
ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ - ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ - ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΦΠΑ.

Πέρα απο τις απεργιακές κινητοποιήσεις,οι καταναλωτές αρχίζουν ενα καθημερινό αγώνα αντιμετώπισης της κερδοσκοπίας.Το παραμύθι περι απορρόφησης του 1 και 2% του ΦΠΑ απο τις εταιρείες, αποδεικνύεται με τις τιμές στα ράφια των σουπερμάρκετ, όπου πολλά προϊόντα...έχουν απογειωθεί πολύ πριν απο τη Δευτέρα 15 Μαρτίου που αλλάζει ο συντελεστής ΦΠΑ.
Αρα, αν κάποιοι ισχυριστούν μετά οτι οι τιμές παρέμειναν σταθερές,απλά μην τους πιστέψετε.
Το άλλο παραμύθι περί μειωμένου ποσοστού κέρδους της τάξεως του 1,5-2,5% απο...κλαίωντες στα τηλεπαράθυρα εκπρόσωπους του εμπορικού κόσμου δεν πείθουν.Ούτε και το άλλο "κουφό" για την μη δυνατότητα συγκράτησης των τιμών, γιατί "δεν βγαίνουν" οικονομικά!
Εμφανίζονται οι εκπρόσωποί τους στις τηλεοράσεις ως θύματα και αυτοί της οικονομικής πολιτικής. Δεν λένε όμως το πραγματικό ποσοστό κέρδους τους, τις συναλλαγές χωρίς αποδείξεις και το κυριώτερο,την μετακύληση του ΦΠΑ στα κορόϊδα τους καταναλωτές που θα πληρώσουν, ούτε για προϊόντα που συρρικνώνονται για να μην αυξηθεί πολύ η τιμή τους και άλλα που φτιάχνονται με αμφιβόλου ποιότητας υλικά.Ειδικά στον ευαίσθητο κλάδο της διατροφής έχουν πολλά να συμβούν.Κανένας επιχειρηματίας δεν είναι διατεθειμένος να μειώσει τα κέρδη του.
Δεν συμπάσχουν με κανένα απο εμάς αλλά μόνο απο την τσέπη τους.
Προσέχετε τι ψωνίζετε και το κυριώτερο τι τρώτε. Δεν θα κάνουν διάκριση πουθενά...
Η απληστία τους έχει κάνει εξαρτημένους στο κέρδος, οτι κατάσταση και να επικρατεί.Στο εμπόριο δεν υπάρχουν ευαισθησίες ,πατριωτισμοί, φιλίες και κατανόηση.
Η αισχροκέρδεια βασιλεύει χρόνια στην Ελλάδα.Μετά την άθλια κυβερνητική τριλογία, αναμενόμενη ήταν και η αισχροκέρδεια.

Κάπως έτσι δένει το πάζλ κυβέρνησης - επιχειρηματιών.
Βρώμικα παιγνίδια στις πλάτες των συνηθισμένων-εύκολων θυμάτων...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει καταναλωτική συνείδηση.
Αν δεν αντιδράσουν τώρα οι καταναλωτές είμαστε άξιοι της μοίρας μας