Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2011

GAY KAI ΛΕΣΒΙΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ


GAY, ΛΕΣΒΙΕΣ, ΤΡΑΝΣΕΞΟΥΑΛ ΚΑΙ ΜΠΑΪΣΕΞΟΥΑΛ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ 4 ΧΡΟΝΩΝ ΣΤΗΝ ΒΡΕΤΑΝΙΑ!!!

Τα παιδιά από 4 χρονών θα διδάσκονται για την ομοφυλοφιλία, μέσα από τα Μαθηματικά, την Γεωγραφία, την Φυσική και τα Αγγλικά.

Το σχέδιο υποστηρίζεται από την κυβέρνηση μέσα στα πλαίσια «γιορτάστε με την κοινότητα των gay», και θα προβάλει τα προβλήματα των Μαθηματικών με gay χαρακτήρες.
Στη Γεωγραφία τα παιδιά θα ρωτιούνται γιατί οι ομοφυλόφυλοι μετακομίζουν από την εξοχή στις πόλεις και.....λέξεις όπως outing=έξοδος και pride=περηφάνεια θα χρησιμοποιούνται στο μάθημα της Γλώσσας.
Τα πλάνα των μαθημάτων είναι σχεδιασμένα να ενημερώσουν για θέματα των λεσβιών, των gay, των μπαϊσέξουαλ και των τρανσέξουαλ, σε μαθήματα θεωρίας από την ηλικία των 4 ετών. (σ.σ. το μάθημα της εφαρμογής αναμένεται σύντομα σε 3χρονα)
Τα παιδιά θα συνηθίσουν να βλέπουν επίσης εικόνες ζευγαριών του ίδιου φύλου και βιβλία θα διδάσκονται όπως «And Tango Makes Three» που μιλά για 2 αρσενικούς πιγκουίνους που μεγαλώνουν ένα πιγκουινάκι.
Παράλληλα οι σπουδαστές στατιστικής θα μπορούν να χρησιμοποιούν ευαίσθητα δεδομένα πάνω στον αριθμό των ομοφυλοφύλων που υπάρχουν στην Βρετανία.
Όμως κριτικές προειδοποιούν πως το κίνητρο είναι η περιττή χρήση πηγών και η απόσπαση της προσοχής του παιδιού από την μάθηση. Αν και τα πλάνα για το μάθημα δεν είναι υποχρεωτικά στηρίζονται από το Υπουργείο Παιδείας της Βρετανίας και οποιοσδήποτε μαθητής θα μπορεί να τα κατεβάζει από το διαδίκτυο.
Η Sue Sanders από το Σχολείο «Out» είπε: «Το μόνο που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να υπενθυμίσουμε ότι λεσβίες, gay, bi-sexual και transexual είναι μέρος του πληθυσμού και πρέπει να τους εντάξουμε στα μαθήματα»
(σ.σ. και οι παιδεραστές είναι μέρος του πληθυσμού, οι εγκληματίες, οι κτηνοβάτες, οι ναρκέμποροι…γιατί δεν τους εντάσσετε κι αυτούς στα σχολικά βιβλία;)

Ο David Watkins, ένας δάσκαλος που είναι ενταγμένος στο πρόγραμμα είπε:» Όταν έχεις προβλήματα με το μάθημα των Μαθηματικών, γιατί να περιλαμβάνει μία νορμάλ οικογένεια από στρέιτ ή το αγόρι σου ή το κορίτσι σου και να μην συμπεριλαμβάνει 2 αγόρια ή 2 κορίτσια; Δεν πρόκειται περί διδασκαλίας σεξ μεταξύ gay (σ.σ. μπα η ιδέα μας..!) , έχει να κάνει με το να εκθέσουμε τα παιδιά στην ιδέα πως υπάρχουν τέτοιου είδους ανθρώπων εκεί έξω«(σ.σ. και κτηνοβάτες και παιδεραστές υπάρχουν γιατί να μην το πούμε σε 2χρονα;)

Όμως, ο Craig Whittaker που είναι Συντηρητικός και μέλος της επιτροπής Παιδείας είπε:» Έχουμε μείνει πολύ πίσω (ως απόδοση μαθητών) στα βασικά μαθήματα σε εθνικό επίπεδο. Οι δάσκαλοι πρέπει να επικεντρωθούν σε αυτά ξανά. Δεν πρόκειται περί ομοφοβίας διότι υπάρχουν και άλλα πλάνα στην εκπαίδευση που περιέχουν λεσβίες, gay, trasezual, bisexual.(σ.σ. φανταστείτε και να μην ήταν «συντηρητικός» τι θα έλεγε..!)

O John O’Connell της ομάδας εκστρατείας «συμμαχία των φορολογουμένων» είπε:» Οι γονείς θα αναρωτηθούν αν είναι αυτή η σωστή χρήση των κεφαλαίων και του χρόνου, ειδικά όταν ακούμε πόσο σφιχτοί είναι οι προϋπολογισμοί«.(σ.σ. αυτός τον χαβά του… φοβούνται να μην χαρακτηριστούν «φασίστες» και «ρατσιστές» και το ρίχνουν στο χρήμα, ενώ εδώ πρόκειται για την μετάλλαξη των παιδιών τους)
Τα πλάνα χρηματοδοτούνται με 35.000 λίρες από χρηματοδοτούμενη από το κράτος ΜΚΟ του τμήματος εκπαίδευσης. Θα τεθούν σε εφαρμογή στις αρχές Φεβρουαρίου.
Εκπρόσωπος του υπουργείου πρόσθεσε: «Αυτή είναι προαιρετική ύλη διδασκαλίας. Απευθύνονται σε διευθυντές και δασκάλους για να διαλέξουν τον πιο κατάλληλο τρόπο για να προωθήσουν την ισότητα (σ.σ. έτσι βαφτίζεται τώρα η ανωμαλία και μάλιστα διδάσκεται και σε βρέφη) και την ανεκτικότητα.

Το μάθημα για λεσβίες, gay, bisexual και transexual ξεκίνησε το 2005 και επικεντρώνονταν στο να ενημερώσουν για επιφανείς προσωπικότητες που ήταν ομοφυλόφιλοι (σ.σ. όχι για το έργο τους αλλά για το τι έκαναν στο κρεβάτι τους..!)
Η λίστα στη σελίδα στο διαδίκτυο περιλαμβάνει τον Αδριανό, αυτοκράτορα της Ρώμης και τον Μιχαήλ Άγγελο, τον ζωγράφο της Αναγέννησης.

Aπο το: http://ksipnistere.blogspot.com/2011/01/gay-4.html

1 σχόλιο:

yannispap είπε...

Mήπως στο “πακέτο” εξαθλίωσης (συγχωνεύσεις κτηρίων,ακατάλληλα βιβλία,έλλειψη αξιολόγησης,διδακτικά κενά κ.α.) για την παιδεία δούμε και αυτό;