Κυριακή, 10 Απριλίου 2011

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ


To "customer service" θα κάνει τη διαφορά.


Τα καταστήματα στην Ελλάδα κλείνουν το ένα μετά το άλλο. Οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν προβλήματα ρευστότητας και όχι μόνο. Εντούτοις, συνεχίζουμε να βλέπουμε φαινόμενα κακής εξυπηρέτησης. Την κακόκεφη πωλήτρια, τον απρόθυμο υπάλληλο, τον συνεργάτη που αργεί να...
απαντήσει στο αίτημά μας. Και ερωτάται: τι περιμένουν κάποιοι για να καταλάβουν ότι αν δεν συμμορφωθούν άμεσα στις σημερινές απαιτήσεις, θα βρεθούν πολύ γρήγορα εκτός αγοράς;

Ο μόνος τρόπος για να διαφοροποιηθούμε είναι η άψογη εξυπηρέτηση του Πελάτη. Τώρα είναι η ώρα να συνειδητοποιήσουμε ότι όλοι εργαζόμαστε για να είναι εκείνος
ικανοποιημένος. ΟΛΟΙ. Όχι μόνον οι πωλητές αλλά και όλοι εμείς που αποτελούμε τα γρανάζια ενός ολόκληρου μηχανισμού που ονομάζεται εταιρία. Εάν η αλυσίδα σπάσει
κάπου στη μέση, το αποτέλεσμα έχει άμεση επίπτωση στον Πελάτη. Τώρα είναι η ώρα να δώσουμε όλοι τον καλύτερό μας εαυτό, τώρα είναι η ώρα να υπερβούμε τις δυνάμεις μας σκεπτόμενοι πελατοκεντρικά, να δώσουμε το κάτι παραπάνω, με χαμόγελο.

Μόνον έτσι ο Πελάτης θα μας προτιμήσει και την επόμενη φορά και δεν θα στραφεί στον ανταγωνισμό τόσο εγχώριο όσο και διεθνή που, φυσικά, καραδοκεί. Και ως γνωστόν, εκείνος που μένει ευχαριστημένος ίσως το πει και σε κάποιους άλλους, εκείνος, όμως που θα μείνει δυσαρεστημένος θα το πει σε όλους!

Στη δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία για τη χώρα μας, η οποία προβλέπεται μακροχρόνια, είναι προφανές ότι θα επιβιώσουν όσοι είναι δυνατοί, ευέλικτοι, με όραμα και μακροπρόθεσμη στρατηγική. Ας μου επιτραπεί να προσθέσω και εκείνοι που τιμούν τον Πελάτη, με όλα όσα σημαίνει αυτό…

Φαίη Δελή, ΜΒΑ in Marketing

Συνεργάτης - Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Heriott Watt, Εδιμβούργου

newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: