Δευτέρα, 13 Μαΐου 2013

ΠΟΣΟΙ ΑΡΑΓΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ;



Τι κάναμε εμείς όλα αυτά τα χρόνια; Μήπως…. φταίμε και  μείς;

Δεν μας συγχωρώ, που χρόνια τώρα ενώ βλέπαμε τόσα στραβά δεν τα λέγαμε μόνοι μας, δεν προτείναμε λύσεις,  δεν κάναμε προτάσεις για να βελτιώσουμε την κατάσταση.
Δεν υπάρχουν, χρόνια τώρα, κάποιοι συνάδελφοι που είναι χωρίς ωράριο ή με πολύ μειωμένα ωράρια;
Δεν υπάρχουν καθηγητές που δεν κάνουν για την τάξη λόγω διάφορων  προσωπικών τους προβλημάτων;
Δεν υπάρχουν συνάδελφοι που κάνουν κατάχρηση των αδειών  και ιδιαίτερα των αδειών λόγω «επαπειλούμενης κύησης»;
Δεν υπάρχουν συνάδελφοι που είναι υπεράριθμοι  και δεν μπορούν να μετακινηθούν ούτε στο διπλανό σχολείο , γιατί είναι πολύτεκνοι και το «απαγορεύει» ο Νόμος;
Δεν υπάρχουν καθηγητές, πολλοί μάλιστα, που όσες ώρες δουλεύουν στο σχολείο άλλες τόσες ίσως και περισσότερες  κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα πηγαίνοντας σε σπίτια ακόμη και μαθητών τους; (Στο σημείο αυτό θα σου πεί κάποιος, πώς δεν μπορείς να εργαστείς δύο παραπάνω ώρες την εβδομάδα και μπορείς 5 ώρες ιδιαίτερο την ΗΜΕΡΑ, καλά για το που δηλώνονται αυτά τα εισοδήματα ας το αφήσουμε καλύτερα…) Ενώ από την άλλη υπάρχουν συνάδελφοι που όσες ώρες μπαίνουν στην τάξη άλλες τόσες κάθονται στο σχολείο ή δουλεύουν στο σπίτι για να ετοιμάσουν το μάθημα, τις εργασίες, τα διαγωνίσματα,  να βαθμολογούν γραπτά,  εργασίες κλπ.

Τι κάναμε εμείς για όλα αυτά ;
Κάναμε πως δεν ξέραμε δεν βλέπαμε δεν καταλαβαίναμε. Γιατί, αν μόνοι μας είχαμε λύσει τα προβλήματα αυτά, τώρα και το κύρος μας θα είχαμε περισώσει   και την αξιοπρέπειά μας.
Δεν έπρεπε μέχρι σήμερα σαν κλάδος να έχουμε καταλήξει κάπου με την αξιολόγηση;
Δεν έπρεπε σαν κλάδος να έχουμε προτείνει λύσεις για τους υπεράριθμους; Δεν είναι άδικο απέναντι σε εκατοντάδες συναδέλφους που μια ζωή δουλεύουν τα ωράριά τους κανονικά με πρόσθετη δουλειά στο σπίτι και στο σχολείο κάποιοι να κάθονται και να μην αναλαμβάνουν ούτε την εξωδιδακτική εργασία;
Δεν έπρεπε ήδη εμείς να έχουμε προτείνει εθελούσιες μετακινήσεις με κίνητρα(οργανικές-μόρια κλπ) ή μετατάξεις σε άλλες υπηρεσίες εντός νομού ;
Είναι δυνατόν να φαινόμαστε σοβαροί, αξιόπιστοι, όταν ζητάμε διορισμούς ή προσλήψεις αναπληρωτών ,όταν στον διπλανό νομό υπάρχουν  υπεράριθμοι;
Είναι δυνατόν να μπαίνουμε στα σπίτια των μαθητών μας και απλώνοντας το χέρι να πληρωθούμε (ήδη έχουμε χάσει το κύρος μας) από τον βιοπαλαιστή γονιό του (για τον οποίο κατά τα άλλα κοπτόμαστε) να του παίρνουμε μέσα σε μια ώρα το μεροκάματο και κατά τα άλλα να αγωνιζόμαστε για την δημόσια δωρεάν παιδεία; Εκτός κι αν εννοούμε ότι τα φροντιστήρια πρέπει να γίνονται από καθηγητές  του δημοσίου.
 Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς από μας τους διορισμένους, πώς αισθάνεται ο άνεργος αδιόριστος καθηγητής που δεν μπορεί να επιβιώσει, βλέποντας τους  μόνιμους  <<συναδέλφους>> του να μην του αφήνουν περιθώρια για την επιβίωσή του;
Δεν έπρεπε ήδη να έχουμε οργανώσει κοινωνικά φροντιστήρια με εθελοντές καθηγητές για όλους τους μαθητές μας που ειδικά σήμερα οι οικογένειές τους δεν μπορούν να πληρώσουν; Μεμονωμένες περιπτώσεις ανά τη χώρα δεν αλλάζουν την εικόνα που χρόνια τώρα έχει δημιουργηθεί .

ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.  ΚΥΡΙΩΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ!!!!
                                                                           
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
                                                                   ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΑΥΛΙΔΟΥ
                                       ΠΕ 13-ΝΟΜΙΚΟΣ  ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΣΤΟ 4Ο ΕΠΑΛ ΚΑΒΑΛΑΣ

Απο το alfavita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: